Klachten en complimenten

Let op! Probeer uw rit altijd zo vroeg mogelijk te boeken.

 

Afbeelding Regiotaxi

Klachten en complimenten

Wilt u een klacht indienen? Of juist een compliment geven?

Dit kan op de volgende manieren:

Bel hiervoor 0900 – 20 22 369 (2 cent per minuut + eventuele kosten van uw mobiele telefoon).

U kunt schrijven naar: Regiotaxi Holland Rijnland
Antwoordnummer 862
2160 VG Hillegom
(Een postzegel is niet nodig)

Stuur uw klacht of compliment per e-mail naar ons toe.

Bij uw vervoerspas ontvangt u een reactiekaart die u kunt invullen en opsturen.
Deze kaarten zijn ook in de taxi aanwezig.


Als u een klacht hebt, vermeld dan alstublieft in ieder geval deze gegevens:

  • Uw pasnummer;
  • De datum van uw rit;
  • De tijd waarop de taxi moest komen.

U krijgt binnen tien werkdagen een reactie.

Bent u niet tevreden over de klachtenafhandeling van de Regiotaxi?
Neem dan contact op met Holland Rijnland.
In het uiterste geval kunt u ook contact opnemen met de Geschillencommissie Zorgvervoer en Taxi. (Let op: dit is niet gratis.)