
Reserveren
U kunt de Regiotaxi op diverse manieren bestellen. Houdt er rekening mee dat u uw rit minimaal een uur van tevoren moet bestellen.
Let op! Momenteel is de minimale vooraanmeldtijd tijdelijk 2 uur.
Bij ziekenhuizen en de ophaalpunten is dit nu 1 uur.
Wilt u ergens persé op tijd zijn, dan kunt u uw rit ook op aankomsttijd boeken. De reservering moet dan wel minimaal 2 uur van tevoren zijn gedaan.
U kunt vanaf uw vertrekadres maximaal 5 zones reizen met de Regiotaxi.
U kunt de indeling van de zones inzien op de zonekaart. | 849 kb |
(NB. Deze zonekaart geeft u een idee van de indeling van de zones.
Wilt u exact weten hoeveel zones uw rit is, vraag dit dan na bij de Klantenservice of als u uw rit bestelt.)
Bent u niet in staat om telefonisch of online uw boeking te doen, dan zoekt de vervoerder samen met u naar een passende oplossing.
U kunt uw rit telefonisch aanvragen op nummer: 0900 - 20 22 368
(2 cent per minuut + eventuele kosten van uw mobiele telefoon).
Wanneer u belt zal de telefonist(e) u een aantal vragen stellen.
- Uw naam en het aantal reizigers voor wie de reservering geldt;
- Uw pasnummer en dat van uw, eventuele, medereiziger(s);
- Het vertrekadres en het aankomstadres;
- Hoe laat u wilt vertrekken of hoe laat u ergens wilt aankomen;
- Of u reist met speciale bagage, een rolstoel, rollator of scootmobiel;
- Of u gebruik maakt van (gratis) begeleiding of een SOHO-hond;
- Het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent voor de terugbelservice
- Dit nummer wordt gebruikt om u te bellen wanneer de taxi in aantocht is; u kunt dan alvast klaar gaan staan;
- De chauffeur maakt via in de auto ingebouwde apparatuur contact met u, maar kan zelf uw telefoonnummer niet zien;
- Wanneer de taxi te laat komt of dreigt te komen, wordt u hier tevens over gebeld, uiterlijk 5 minuten na het verstrijken van de door u gewenste ophaaltijd (incl. marge).
- Klopt uw telefoonnummer nog? Vraag het na bij de Klantenservice. Zo niet, dan kunt u uw nieuwe nummer doorgeven bij de Wmo-afdeling van uw gemeente.
- De telefonist(e) herhaalt alle gegevens en vertelt u wat de rit zal gaan kosten.
U kunt de app "WinTop" downloaden op uw smartphone of tablet.
Met deze app kunt u ritten boeken, uw reisgeschiedenis inzien en zien waar uw taxi zich bevindt.
Heeft u de app gedownload? Vul dan in het bovenste veld 'RTHR' in.
De overige inloggegevens zijn dezelfde als waar u zich op de site mee aanmeldt.
Heeft u nog geen online account. U kunt zich hier aanmelden. Klik op de knop 'Registreren'.
- Voor Android: Download de app in de Play Store
- Voor iOS: Download de app in de App Store
U kunt uw rit ook via deze site bestellen.
Hiervoor heeft u een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. U kunt deze aanvragen bij de Klantenservice: 0900 - 20 22 369
(2 cent per minuut + eventuele kosten van uw mobiele telefoon).
U kunt uw rit ook per e-mail bestellen, via het mailadres telefoon@rthr.nl. Vermeld in u e-mail in ieder geval de volgende informatie:
- Uw pasnummer;
- De datum waarop u wilt reizen;
- Het tijdstip waarop u opgehaald wilt worden;
- Het adres waar u naar toe wilt;
- Het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent, zowel op de heen- als op de terugreis.
U kunt uw retourrit tegelijk met uw heenrit bestellen.
Klantenservice
Heeft u nog vragen, belt u dan eerst met de Klantenservice:
0900 20 22 369
(2 cent per minuut + eventuele kosten van uw mobiele telefoon)
Zones
-
Download de zonekaart
849 kb